برای تنهاترینم
 
درباره وبلاگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • chelsiafc
  • تنها
  • باران
  • تک درخت عشق
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطره ها و آدرس sarvar.love.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 19816
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

کد ساعت -->
خاطره ها




عكس جديد
 
 
آسمان را بنگر که بعد صدها شب و روز
مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر ، به ما می خندد !
یا زمینی را که دلش از سردی شبهای خزان ، نه شکست و نه گرفت !
بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید
و در آغاز بهار ، دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت
تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست
ماه من غصه چـــــرا ؟
تو مرا داری و من هر شب و روز آرزویم همه خوشبختی توست !
ماه من! دل به غم دادن و از یاس سخنها گفتن
کار آن هایی نیست که خدا را دارند...
ماه من! غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات، از لب پنجره عشق، زمین خورد و شکست
با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن و بگو با دل خود که خدا هست، خدا هست !
او همانی است که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم می داد...
او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگی ام غرق شادی باشد...
ماه من! غصه اگر هست بگو تا باشد معنی خوشبختی بودن اندوه است...
این همه غصه و غم این همه شادی و شور چه بخواهی و چه نه میوه یک باغند
همه را با هم و با عشق بچیــن...
ولی از یاد مبر پشت هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند: که خدا هســـت، خدا هســـت
و چــــــرا غصه؟ چـــــرا ؟


نظرات شما عزیزان:

قاسم
ساعت10:33---5 دی 1395
سلام و درود امیدوارم هرجا هستی حالتون خوب باشه و موفق باشید

مهسا
ساعت17:53---9 فروردين 1391
سلام دوست عزیز
سال نوتون مبارک
بعد کلی غیبت ومشغله وگرفتاری اومدم ممنون که تونبودم به وبم سرزدین وشرمنده اگه مطلب جدید گذاشتین ونتونستم بیام
راستی این مطلبتون هم خیلی جالب بود
الان آپم خوشحال میشم سربزنین واز حضور ونظرات زیباتون پیشاپیش ممنونم
"یاحق"


موسسه نمایش
ساعت20:31---5 بهمن 1390
موسسه نمایش

تست بازیگری-ثبت نام بازیگر

www.bazigare.loxblog.com


srr
ساعت13:53---30 شهريور 1390
سلام بازم اومدم عزیزم من این داستان هارو با اجازه مدیر وبلاگ ها کپی می کنم یا تو مجله رمانی چیزی جمع اوری میکنم عزیزم بازم به وبم سر یزن
پاسخ:ممنونم ازت دوست من حتما


srr
ساعت19:13---28 شهريور 1390
سلام خوبی وبلاگ خیلی جالب و متنوعی داری من که خوشم اومد از وبت راستی اگه دوست داشتی بیا به وبم منم تقریبا وبم مثل خودته و امیدوارم دوستای خوبی واسه هم شیمپاسخ:با كمال ميل دوست من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : لیلی